Praktische Informatie

Annonce_Decision0014_0.jpg

Service

Omdat het belangrijk is om regelmatig naar de tandarts te gaan, sturen wij u elk half jaar een oproepkaartje, een email of een SMS. Als u een oproepkaart heeft ontvangen, kunt u een afspraak maken voor de halfjaarlijkse controle. Maar ook als u al een afspraak heeft, helpen wij u herinneren door u een sms te sturen.

Niet nagekomen afspraak

Het kan iedereen overkomen; Je vergeet de afspraak bij tandarts. De eerste keer dat u de afspraak niet nakomt zien wij als vergissing, vervelend voor u en voor ons. Als u vaker uw afspraken niet nakomt, moeten we deze helaas in rekening brengen.

Bereikbaarheid

U kunt uw auto gemakkelijk en gratis parkeren in de buurt van de praktijk. Van 9.00 tot 13.00 moet u een blauwe schijf neerzetten, u mag dan twee uur parkeren. Bij de balie zijn blauwe schijven verkrijgbaar.

Klachtenregeling

De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts. U waarschijnlijk ook. Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat uw tandarts u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet. Daarom zijn wij aangesloten bij de KNMT Klachtenregeling. Bij de balie kunt u het telefoonnummer vinden.

Betalen

Voor onze facturatie werken wij samen met Infomedics. Infomedics kan uw factuur direct indienen bij uw zorgverzekeraar. Dit scheelt u en ons veel administratie!